VRSTNIŠKO SVETOVANJE
To je svetovanje za ljudi,
ki imajo hendikep.
(Kaj je hendikep, piše na začetku tega opisa.)
Svetovanja ni treba plačati.
O svetovanju ne govorimo drugim.
Ni pomembno, katero diagnozo ima človek.
(Kaj je diagnoza, piše na začetku tega opisa.)
Vsak človek se za svetovanje odloči sam.
Ljudem svetujejo vrstniški svetovalci,
ki imajo tudi sami hendikep.
Vrstniško svetovanje je lahko posamično ali skupinsko.
Pri posamičnem se pogovarjata
ena vrstniška svetovalka in en uporabnik.
Pri skupinskem se pogovarja
več vrstniških svetovalk in več uporabnikov.
Vrstniški svetovalci poslušajo uporabnika.
Potem povejo,
kako so se v podobni situaciji počutili sami.
Nato sledi pogovor o možnih rešitvah za uporabnika.
Na koncu se uporabnik sam odloči,
kako bo poskusil rešiti svojo težavo.
Če vas zanima vrstniško svetovanje,
pišite po elektronski pošti na naslov yhd-drustvo@yhd-drustvo.si
Lahko tudi pokličete na telefonsko številko 01 521 22 77.