POJDI ENO NAZAJ
NASLOVNA STRAN

PREVOZI IN MOBILNOST

Društvo YHD ima kombi in šoferja.

Ljudje s hendikepom lahko zase naročite prevoz.

Ni treba, da ste člani društva.

Za prevoz pokličite na telefonsko številko 041 717 447.

Poklicati je treba pravi čas.

Najbolje je,

da prevoz naročite do četrtka za naslednji teden.

Kombi največ vozi:

med tednom in

po Ljubljani.

Če je možno,

je lahko prevoz tudi v druge kraje po Sloveniji

in med vikendom.

S klikom na plus se vam prikaže tehnični opis fotografije.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean eu ornare ante. Proin aliquam odio id lorem finibus, a ullamcorper arcu posuere.

Sofinancerji