PREVOZI IN MOBILNOST
Društvo YHD ima kombi in šoferja.
Ljudje s hendikepom lahko zase naročite prevoz.
Ni treba, da ste člani društva.
Za prevoz pokličite na telefonsko številko 041 717 447.
Poklicati je treba pravi čas.
Najbolje je,
da prevoz naročite do četrtka za naslednji teden.
Kombi največ vozi:
med tednom in
po Ljubljani.
Če je možno,
je lahko prevoz tudi v druge kraje po Sloveniji
in med vikendom.

S klikom na plus se vam prikaže tehnični opis fotografije.
Sofinancerji


