POJDI ENO NAZAJ
NASLOVNA STRAN

OSEBNA POMOČ

Osebna pomoč je program društva YHD.

Osebno pomoč imajo lahko ljudje, ki:

imajo hendikep in

potrebujejo manj kot 30 ur pomoči na teden.

Osebno pomoč imate lahko pri YHD-ju.

Pokličite nas na telefonsko številko 01 521 22 77.

S klikom na plus se vam prikaže tehnični opis fotografije.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean eu ornare ante. Proin aliquam odio id lorem finibus, a ullamcorper arcu posuere.

Sofinancerji