O DRUŠTVU YHD
YHD je društvo.
V društvu smo ljudje z različnimi hendikepi.
Kaj je hendikep?
V slovenskih zakonih je namesto besede hendikep
beseda invalidnost.
Eni se na primer težje premikamo.
Eni ne vidimo.
Ali pa imamo drug hendikep.
Vsem je skupno,
da živimo aktivno življenje.
Pomembno je:
- da sami odločamo o svojem življenju,
- da smo tako kot drugi ljudje vključeni v družbo,
- da imamo pravice kot vsi ljudje,
- da poznamo svoje pravice in
- svoje pravice tudi zahtevamo.
V YHD smo prvi v državi Sloveniji zahtevali
pravico do osebne asistence.
Bili smo tudi prvi,
ki smo osebno asistenco izvajali.
Ti začetki so bili zelo težki.
Osebne asistence niso mogli imeti vsi,
ker v državi za to ni bilo dovolj denarja.
A v YHD smo še naprej zahtevali osebno asistenco za vse,
ki jo potrebujejo.
Že leta 2012 smo člani društva pripravili
predlog zakona o osebni asistenci.

S klikom na plus se vam prikaže tehnični opis fotografije.
Sofinancerji


