KLUB SOT 24,5

Društvo YHD ima v Ljubljani prostor za druženje.

Temu prostoru se reče Klub SOT 24,5.

Prostor je na Masarykovi cesti 24.

Tam imamo različne prireditve.

Na primer:

delavnice,

izobraževanja,

pogovore,

razstave,

predstavitve knjig in

manjše koncerte.

Prostor včasih uporabijo tudi druge organizacije,

ki nimajo svojih prostorov.

Če želite,

da vas obveščamo o prireditvah,

se lahko prijavite na obvestila.

Pošljite nam elektronsko sporočilo na naslov

yhd-drustvo@yhd-drustvo.si

S klikom na plus se vam prikaže tehnični opis fotografije.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean eu ornare ante. Proin aliquam odio id lorem finibus, a ullamcorper arcu posuere.

Sofinancerji