POJDI ENO NAZAJ
NASLOVNA STRAN

Bontonček

Bontonček je ime projekta.

S tem projektom ljudi ozaveščamo o

življenju ljudi s hendikepom.

Pri projektu smo napisali knjižico.

Imamo tudi delavnice.

Delavnice vodijo ljudje,

ki imajo hendikep.

Predstavijo:

svoje življenje in delo,

pripomočke in prilagoditve, ki jih uporabljajo.

Razložijo, kako se sporazumevamo z osebo,

ki ima hendikep.

Največ delavnic Bontoček je na osnovnih šolah.

Naredimo jih za učence različnih starosti.

Učenci na delavnicah postavljajo vprašanja

in preizkusijo pripomočke.

Iščejo možne rešitve za določene ovire.

Knjižica Bontonček je prevod hrvaške knjižice Bontončić.

Knjižica je za otroke.

V njej so pravila lepega vedenja

do oseb s hendikepom.

Če bi se radi dogovorili za delavnico Bontonček,

pokličite na telefonsko številko 01 521 22 77

Na tej številki lahko tudi naročite knjižico.

S klikom na plus se vam prikaže tehnični opis fotografije.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean eu ornare ante. Proin aliquam odio id lorem finibus, a ullamcorper arcu posuere.
S klikom na plus se vam prikaže tehnični opis fotografije.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean eu ornare ante. Proin aliquam odio id lorem finibus, a ullamcorper arcu posuere.

Sofinancerji