Prevozi

Društvo YHD ima kombi in šoferja.

Ljudje s hendikepom lahko zase naročite prevoz.

Ni treba, da ste člani društva.

 

Za prevoz pokličite na telefonsko številko 041 717 447.

Poklicati je treba pravi čas.

Najbolje je,

da prevoz naročite do četrtka za naslednji teden.

 

Kombi največ vozi:

med tednom in

po Ljubljani.

Če je možno,

je lahko prevoz tudi v druge kraje po Sloveniji

in med vikendom.

Nazaj

Sofinancerji