Osebna asistenca pri YHD

Osebno asistenco imate lahko pri YHD

Pokličite nas na telefonsko številko 01 521 22 77.

Po telefonu vas bomo vprašali za osnovne podatke.

 

Na primer:

Ali imate urejen dostop do svojega doma?

Koliko ur osebne asistence imate zapisanih v odločbi?

Ali že veste, kdo bi bili vaši osebni asistenti?

 

Zmenili se bomo za sestanek v naši pisarni.

Naslov pisarne je:

Železna cesta 14, Ljubljana.

 

Tam se bomo bolj natančno dogovorili.

Dogovorili se bomo na primer,

kako vam lahko pomagamo najti osebnega asistenta.

Mogoče bomo objavili oglas.

 

Osebni asistent je lahko tudi vaš družinski član.

Pri YHD družinske člane zaposlujemo izjemoma.

To pomeni, da dobro razmislimo,

ali zaposlitev družinskega člana

uporabniku res koristi.

Osebna asistenca je zato,

da uporabniki lahko živijo neodvisno in aktivno življenje.

To je naš glavni cilj.

Nazaj

Sofinancerji